Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

(ÁSZF)

 

Tartalom

 

  1. Általános rendelkezések

 

2

  1. A Vállalkozás adatai

 

3

  1. Megvásárolható termékek köre

 

4

  1. Rendelési információk

 

4

  1. Árak

 

6

  1. A megrendelések feldolgozása, szállítási határidő

 

6

  1. Fizetési és szállítási feltételek

 

6

  1. Kellék- és termékszavatosság

 

8

  1. Jótállás

 

9

  1. Elállás joga

 

9

  1. Ügyfélszolgálat, panaszkezelés, jogi igények érvényesítése

 

9

  1. Adatkezelés

 

11

  1. Egyéb rendelkezések

 

11

 

 

 

 

 

  1. Általános rendelkezések 

 

 A jelen ÁSZF hatálya www.yuhibeer.hu domain néven, üzemeltető által (ld. lentebb) nyújtott Webáruház szolgáltatásra terjed ki, és az üzemeltetést végző Vállalkozás (a továbbiakban: Mi, Eladó), valamint a Webáruház vásárlója (a továbbiakban: Vásárló, vagy vásárló), (a továbbiakban együtt: Felek) jogait és kötelezettségeit, illetve a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos – jogszabályi előírásoknak megfelelő - tudnivalókat szabályozza.

Jelen ÁSZF a Vásárló jelen szerződésben: A Webáruházban meghirdetett termékek megvásárlását megrendelés útján kezdeményező természetes személy, aki a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet értelmében fogyasztónak minősül.

A Webáruház szolgáltatásait valamennyi, a Weboldalon szereplő termékek viszonteladásával foglalkozó jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező egyéb szervezet jogosult igénybe venni, amennyiben magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunknak figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Amennyiben megrendelést kíván leadni, az ÁSZF elfogadásáról kifejezett nyilatkozatot kell tennie a megrendelés elküldésével egyidejűleg.

Jelen dokumentum magyar nyelven, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül, mely nem kerül iktatásra. A megrendeléskor hatályban lévő ÁSZF tárolt változatát az erre irányuló jogi kötelezettség teljesítése érdekében a szerződés megszűnésétől számított 5 évig őrizzük. A vásárlásról kibocsátott számla adatait a számviteli jogszabályokban előírt ideig őrizzük.

Fenntartjuk a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. A folyamatban lévő vásárlásokra a megrendelés elküldésének időpontjában érvényes ÁSZF az irányadó.

AZ ÁSZF a Webáruház e célra szolgáló menüpontjából is letölthető, illetve nyomtatható, továbbá megtalálható üzlethelyiségeinkben.

Az ÁSZF hatályba lépésének napja: 2020. május 5.

 

 

 

 

 

  1. A Vállalkozás adatai

Cégnév:                      Kálló Host Kft.

Székhely:                   4320 Nagykálló, Bocskai u.31.

Képviseletében eljár: Dr. Kirilla Szilvia

Cégjegyzékszám:      15-09-077912

Adószám:                   23428029-2-15

Nyilv. hatóság:           Nyíregyházi Törvényszék Cégbíróság

Bankszámlaszám:     68800099-11099664-00000000
 

Ügyfélszolgálat        4320 Nagykálló, Bocskai u.31.

06-20-211-41-55

H-P 16-18, Szombat: 14-18 óráig,Vasárnap: 14-16 óráig

E-mail: juhaszzoltan70@gmail.com

A Webáruház címe:

https://yuhibeer.hu

Tárhely szolgáltató adatai

Cégnév: ShopRenter.hu Kft.

Székhely: 4028 Debrecen, Kassai út 129.

Ügyfélszolgálat:

                            4033 Debrecen, Kassai út 129,

                            1117 Budapest Karinthy Frigyes út 17. 3.em. 20. ajtó

Ügyfélszolgálati e-mail cím:  info@shoprenter.hu

A Szolgáltató végzi a honlap és az ahhoz kapcsolódó adatok tárolásához szükséges tárhely biztosítását.

 

 

 

Futárszolgálat adatai

Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság  (Székhelye: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. , Cégjegyzékszám: 01 10 042463, Telefonszám: 06-1-767-8282,+36-1-802- 0265, webcím: www.posta.hu, Lakossági ügyfeleknek: ugyfelszolgalat@posta.hu )

  1. Megvásárolható termékek köre

A Webáruházban a Yuhibeer sörök találhatóak.

A felsorolt termékek mellett megtekinthető egy-egy termék rövid leírása, ára, egységára, egyéb lényeges tulajdonsága, a teljesség igénye nélkül. Ha a Vásárló bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor rá kell kattintania a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldala jelenik meg, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.       

  1. Rendelési információk

Webáruházban történő rendeléshez a vásárlónak nem kell előzetesen regisztrálnia. A regisztráció előnye, hogy a Vásárló a regisztrálást követően, mint regisztrált Vásárló be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

Regisztráció

 A Vásárló a főoldalon található Regisztráció menüpont alatt található adatlap kitöltésével regisztrálhat.

A Webáruházat a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Webáruházat nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely – nem a Webáruháznak felróható – okból hozzáférhetővé válik.

Rendelés menete

A Vásárló a Webáruházban a megvásárolni kívánt termék kosárba helyezésével, majd a szállítási/fizetési mód kiválasztásával tud vásárolni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció. Az adatok megadását követően a Vásárló a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.

A Vásárló a megrendelés elküldését követően e-mail-ben automatikus visszaigazolást kap.

Termékek elérhetősége

Raktáron: A termék elérhető kisvárdai telephelyen 4600 Kisvárda, Török u. 34.
Központi raktárban: A termék jelenleg a gyártói raktárban van.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik, a megrendelés leadását követő 24-48 órán belül. Amennyiben a megrendelés leadására a munkaidő lejárta után történik, annak feldolgozása azt követő napon kezdődik.

Általános teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon belül.

Miután elküldte megrendelését, a képernyőn megjelenik egy szöveges visszaigazolás Rendelését felvettük! felirattal. Ezt követően megadott e-mail címére küldünk a Vásárlónak egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza, hogy a megrendelése megérkezett, feldolgozása elkezdődött, valamint a megrendelése rendelésszámát és annak részleteit.  Amennyiben a képernyőn nem jelenik meg a Rendelését felvettük! szöveg és ezt követően nem kap a megrendeléskor megadott e-mail címére a megrendelés rögzítését visszaigazoló levelet, a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az ügyfélszolgálati elérhetőségeinken.

Az Vásárló által megadott telefonszámon a megrendelés teljesítésének visszaigazolásához további adategyeztetést kérhetünk annak igazolására, hogy a megrendelést valóban a megrendelőlap kitöltője kérelmezte.

Az adatbeviteli hibák javítása megrendelés során

A Vásárlónak a megrendelés során lehetősége van az általa bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatók a bevitt adatok, ha a Vásárló már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

Felelősség a megadott adatok valóságáért

Felhívjuk a figyelmet, hogy a Vásárló felelőssége, hogy a Vásárló a megadott adatokat pontosan adja meg, hiszen a Vásárló által megadott adatok alapján készül a számla, illetve a megadott címre végezzük a szállítást. A Vásárló a megrendelésével tudomásul veszi, hogy a Vásárló által hibásan, pontatlanul teljesített adatbevitelből eredő minden kárát és költségét jogosultak vagyunk a Vásárlóra hárítani. A pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségünket kizárjuk.

  1. Árak

A Webáruházban feltüntetett eladási árak, illetve egységárak az általános forgalmi adó összegét tartalmazzák, az esetlegesen felmerülő szállítási költség nem kerül beépítésre az eladási árba, az külön tételként szerepel a megrendelőlapon.

Amennyiben hibás árat tüntettünk fel a termék mellett, a tőlünk elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy – a jogszabályoknak megfelelően - Vállalkozásunk nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a Vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költséget nem számítunk fel. A szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Vásárlási és Szállítási feltételek menüpont alatt megtalálható.

  1. A megrendelések feldolgozása, szállítási határidő

A megrendelések feldolgozása munkanapokon hétfő/ péntek történik 8.30 – 15.30 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a raktáron lévő termékek esetében a visszaigazolástól számított 3-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a raktárba érkezést követően 3-5 munkanap.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

  1. Fizetési és szállítási feltételek

Fizetési módok:

  • csomag átvételekor a futárnak (utánvét)
  • előre átutalással az alábbi bankszámlaszámra: 68800099-11099664-00000000
  • személyes átvétel esetén raktárunkban: 4320 Nagykálló, Bocskai u.31.

Előre átutalás esetén a Webáruház a csomagot csak akkor adja át kiszállításra a kézbesítőnek, amennyiben az általa visszaigazolt pontos összeg beérkezett a bankszámlára.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.

 

 

Szállítási információk

A Webáruházban lévő termékek személyes átvétellel illetve házhoz szállítással rendelhetők meg. Személyes átvétel esetén az átvétel helye 4320 Nagykálló, Bocskai u.31. Időpontja hétköznapokon 8:30-15:30

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A Webáruházban megrendelt termékeket a Webáruház a Vásárlónak e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti. Meghatározott időpontra (órára, napszakra) történő kiszállítást a Webáruháznak nem áll módjában vállalni.

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársasággal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a megrendelés során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról a Vásárlónak lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a Webáruház a Vásárlóra terheli.

A termék átvétele a Vásárló, vagy általa megbízott harmadik személy által a futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a Vásárló részéről megtörténik.

A Vásárló termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Webáruháznak nem áll módjában elfogadni. Amennyiben az Vásárló bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a futárszolgálat a Vásárló kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén a Vállalkozás ügyfélszolgálati adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Házhoz szállítás díjszabása

A házhoz szállítás díja magába foglalja a szállítás költségét és utánvét esetén az utánvét költségét, tehát utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik.

A szállítás költsége függ a csomag súlyától, az utánvét díja függ a csomag értékétől. A házhoz szállítás díját a Vásárlás és Szállítási feltételek tartalmazzák, mely az alábbi linken érhető el:

https://yuhibeer.hu/vasarlasi_feltetelek

A szállítási költségek tájékoztató jellegűek. Egyes termékek rendelése esetén ez az összeg eltérhet a megadottaktól. Ha ilyen változás következik be, arról az Vevőszolgálat értesíti a Vásárlót.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a Webáruház a Vásárlóra terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén teljesíti.

  1. Kellék- és termékszavatosság

Vásárló hibás teljesítés esetén az Eladóval szemben kellék- vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Kellékszavatossági igénye keretében kérheti a termék kicserélését, vagy elállhat a vásárlástól, ez esetben visszafizetjük az Vásárló által teljesített befizetést.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogok érvényesítésére már nincs lehetőség.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Vállalkozásunk nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban Vásárló köteles bizonyítani, a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.

Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.

 

  1.  Jótállás

Az Eladó a forgalmazott termékek körére tekintettel jótállásra nem köteles.

     10.  Elállás joga

A fogyasztó az elállás jogát gyakorolhatja a nyilatkozat minta alapján, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával.

A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

Vásárló a szerződés megkötésének napjától a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kr.) 29. § e) pontja alapján nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Tehát nem élhet az elállás jogával a fenti termékek esetében, amennyiben a fent hivatkozott terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta.

Amennyiben él elállási jogával, úgy ezt egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni Velünk (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben), vagy szóban, üzlethelyiségünkben. Az elállási nyilatkozat beérkezését annak kézhezvételét követően haladéktalanul visszaigazoljuk Vásárlónak. Elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a részünkre visszaküldeni. A visszaküldés költsége Vásárlót terheli.

Elállási jogával személyesen is élhet, az üzletünkben.

Az elállási nyilatkozat letölthető a Webáruház Elállási nyilatkozat elnevezésű menüpontjából.

Amennyiben elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles a Vállalkozás az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha Vásárló olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg Vásárló hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegyük.

11. Ügyfélszolgálat, panaszkezelés, jogi igények érvényesítése

Vállalkozásunkkal szemben Vásárló panasszal élhet a székhelyünkre címzett postai küldeményben, az ügyfélszolgálat elektronikus levelezési címére küldött levélben, illetve szóban telefonos ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve üzlethelyiségünkben.

 

A panasz felvételéhez szükséges:

a) a fogyasztó neve, lakcíme,

b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,

f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal együtt küldünk meg a vásárló részére. A részünkre írásban beérkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgáljuk és arra érdemi választ adunk. Panaszának esetleges elutasítását indoklással látjuk el.

A panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt őrizzük meg.

Vállalkozásunk törekszik arra, hogy a jogvitáit elsősorban békés úton rendezze.

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára. A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében. Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr  Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.

Amennyiben az Vásárló fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Vásárló jogosult Békéltető Testülethez is fordulni. A békéltető testület előtti eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A fogyasztó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testületnél jogosult eljárást kezdeményezni. A békéltető eljárásában a Webáruház üzemeltetője a vonatkozó jogszabály alapján köteles részt venni és együttműködni. A testületek listáját megtalálhatják a www.bekeltetes.hu oldalon. Amennyiben a fogyasztó panaszát vagy minőségi kifogását a webáruház nem, vagy nem a jogszabályoknak megfelelően kezelte, illetve egyéb, a fogyasztói jogot sértő hibát vétett, a fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat. A lakóhely szerint illetékes járási hivatalok listáját és elérhetőségeit a www.jarasinfo.gov.hu oldalon érhetik el. Egyes esetekben (így webáruházakat érintő bizonyos jogsértések esetén is) az eljárást a megyeszékhelyek járási hivatala folytatja le.

A vállalkozás székhelye szerint illetékes Békéltető Testület (Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Békéltető Testület,   4400, Széchenyi u 2., postacím: 4401 Nyíregyháza, Pf. 260., Telefon:  0642-416074, e-mail: bekelteto@szabkam.hu), eljárásának lefolytatására irányuló kérelem: http://bekeltetes-szabolcs.hu/docs/KERELEM2017.pdf

Szerzői jogok

A weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a  weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

Részleges érvénytelenség, magatartási kódex

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandók.

Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

  1. Adatkezelés

Kérjük, olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat, amelyben részletesen ismertetjük az EU Általános Adatvédelmi rendeletének megfelelő adatkezelési gyakorlatunkat, illetve a fogyasztók személyes adatainak védelméhez fűződő jogait és lehetőségeit.

  1. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), valamint a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók.

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF) LETÖLTÉSE